SYGNALISTA
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego „Meditrans” SPZOZ w Warszawie, wprowadza Procedurę zgłoszeń wewnętrznych w celu ujawniania nieprawidłowości dotyczących naruszeń prawa, podejmowania działań następczych oraz ochrony Sygnalistów zgodny z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Dz. U. 2024 poz. 928 oraz Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii, Dz.U.UE.L.2019.305.17.
Zgłoszenie wewnętrzne może być dokonywane poprzez dedykowane poufne kanały zgłoszeń, w szczególności:
1) za pomocą dedykowanej poczty elektronicznej na adres e-mail: sygnalista@meditrans.waw.pl ;
2) poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia nieprawidłowości dostępnego na stronie meditrans.waw.pl WSPRiTS i przekazanie go drogą pocztową na adres korespondencyjny: Kancelaria, ul. Poznańska 22, 00-865 Warszawa
z dopiskiem „Zgłoszenie nieprawidłowości - do rąk własnych”
3) złożenie osobiście u osoby wskazanej jak § 4 ust.1;
4) ustnie dokonane za pośrednictwem nagrywanej linii telefonicznej pod numerem telefonu:
+48 22 525 14 04 w dni robocze, w godzinach 10:00 – 14:00 lub innego nagrywanego systemu
komunikacji głosowej jest dokumentowane za zgodą sygnalisty w formie:
a) nagrania rozmowy, umożliwiającego jej wyszukanie, lub kompletnej i dokładnej transkrypcji rozmowy
przygotowanej przez jednostkę lub osobę, lub podmiot,
b) zgłoszenie ustne dokonane za pośrednictwem nienagrywanej linii telefonicznej lub innego nienagrywanego
systemu komunikacji głosowej jest dokumentowane w formie protokołu rozmowy, odtwarzającego dokładny
jej przebieg, sporządzonego przez jednostkę lub osobę, lub podmiot.
25.05.2018
Created in Meditrans.