Zarządzenie  z dnia 25.09.2024 r.

    Załącznik nr 3 - procedura ochrony danych sygnalisty

    Załącznik nr 4 - rejestr zgłoszeń wewnętrznych

    Załącznik nr 2 - formularz zgłoszenia nieprawidłowości

    Ustawa o ochronie sygnalistów

    Załącznik nr 1 - potwierdzenie zgłoszenia nieprawidłowości

SYGNALISTA

Procedura zgłaszania nieprawidowości

    Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady UE

 

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego „Meditrans” SPZOZ w Warszawie, wprowadza Procedurę zgłoszeń wewnętrznych w celu ujawniania nieprawidłowości dotyczących naruszeń prawa, podejmowania działań następczych oraz ochrony Sygnalistów zgodny z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Dz. U. 2024 poz. 928 oraz Dyrektywą  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii,  Dz.U.UE.L.2019.305.17.


Zgłoszenie wewnętrzne może być dokonywane poprzez dedykowane poufne kanały zgłoszeń, w szczególności:

 

1) za pomocą dedykowanej poczty elektronicznej  na adres e-mail: sygnalista@meditrans.waw.pl


2) poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia nieprawidłowości dostępnego na stronie meditrans.waw.pl WSPRiTS      i przekazanie go drogą pocztową na adres korespondencyjny: Kancelaria, ul. Poznańska 22, 00-865 Warszawa

    z dopiskiem „Zgłoszenie nieprawidłowości - do rąk własnych” 

3) złożenie osobiście u osoby wskazanej jak § 4 ust.1;

 

4) ustnie dokonane za pośrednictwem nagrywanej linii telefonicznej pod numerem telefonu:

    +48 22 525 14 04 w dni robocze, w godzinach  10:00 – 14:00 lub innego nagrywanego systemu                     

    komunikacji głosowej jest dokumentowane za zgodą sygnalisty w formie:

    a) nagrania rozmowy, umożliwiającego jej wyszukanie, lub kompletnej i dokładnej transkrypcji rozmowy     

        przygotowanej przez jednostkę lub osobę, lub podmiot,

    b) zgłoszenie ustne dokonane za pośrednictwem nienagrywanej linii telefonicznej lub innego nienagrywanego 

        systemu komunikacji głosowej jest dokumentowane w formie protokołu rozmowy, odtwarzającego dokładny 

        jej przebieg, sporządzonego przez jednostkę lub osobę, lub podmiot.

 

25.05.2018

Deklaracja dostępności

Created in Meditrans.